Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Τετάρτη 7 Μαΐου 2014

Ο Στάθης Ιωαννίδης υποψήφιος με τον Μιχάλη Καραγιάννη στο Δήμο Σκύδρας

Ο Ιωαννίδης Ευστάθιος  του Βασιλείου και της Ελένης  είναι ελεύθερος επαγγελματίας και κατοικεί στην Σκύδρα. Στις επερχόμενες δημοτικές εκλογές της 18ης Μαΐου 2014 θα είναι υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος στην Δημοτική ενότητα Σκύδρας του Δήμου Σκύδρας, με τον συνδυασμό «Μαζί για το αύριο» του Μιχάλη Καραγιάννη.

Σύντομο Βιογραφικό
Ονομάζομαι Ιωαννίδης Ευστάθιος (Στάθης) και είμαι γιος του Βασίλη Ιωαννίδη και της Ελένης Λαζίδη - Ιωαννίδη. Γεννήθηκα το 1978 , η καταγωγή μου είναι από τα Σεβαστιανά και μεγάλωσα στην Σκύδρα όπου κατοικώ μέχρι και σήμερα . Αποφοίτησα από το Γενικό Λύκειο
Σκύδρας το 1995 και σπούδασα Διοίκηση Επιχειρήσεων στο «ICBS Business College» . Είμαι παντρεμένος με την Μαρία Σέπκα και πατέρας δύο παιδιών , του Βασίλη 3,5 ετών και του Γιάννη 8,5 μηνών.

Από το 1999 έως το 2013 εργάστηκα ως ιδιωτικός υπάλληλος στον όμιλο επιχειρήσεων Π.ΠΑΥΛΙΔΗΣ ΑΒΕΕ . Από το 2013 έως και σήμερα δραστηριοποιούμαι στην δική μου επιχείρηση εισαγωγής και εμπορίας ειδών θέρμανσης και βιοκαυσίμων, η οποία λειτουργεί από το 2011 με έδρα την Σκύδρα. Επίσης, εδώ και έναν χρόνο, στηριζόμενος στην προσωπική και οικογενειακή εμπειρία πάνω στα αγροτικά προϊόντα, διατηρώ κέντρο παραλαβής και εμπορίας φρούτων με έδρα τα Καλύβια.

Παρόλο που δεν ασχολήθηκα ενεργά ποτέ με την πολιτική, η καθημερινή προσωπική επαφή μου με τους πολίτες του Δήμου Σκύδρας (και κυρίως με τους αγρότες) , καθώς και το αίσθημα ευθύνης απέναντι στα παιδιά μου τα οποία μεγαλώνουν σ' αυτόν τον Δήμο, μου έδωσαν το ερέθισμα να παρατηρήσω και να αναγνωρίσω τα πολλά και δυστυχώς μεγάλα προβλήματα που υπάρχουν και συντηρούνται για πολλά χρόνια στον Δήμο μας.

Όραμα μου είναι ένας δήμος ο οποίος θα λειτουργεί συλλογικά, με εργατικότητα, εντιμότητα και πλήρη διαφάνεια, με μόνο σκοπό την ανάπτυξη του τόπου και την εξυπηρέτηση των αναγκών όλων των πολιτών του.
Ένας Δήμος που θα επενδύει στο μέλλον των παιδιών όλων μας, θέτοντας γερές βάσεις για καλύτερες συνθήκες διαβίωσης και για ευκαιρίες ανάπτυξης.

Στην προσπάθειά μου αυτή, η ψήφος σας θα με τιμήσει ιδιαίτερα και θα μου δώσει την ευκαιρία να αγωνιστώ, να δοκιμαστώ και να κριθώ προσωπικά αλλά και συλλογικά με τον συνδυασμό «Μαζί για το αύριο» με επικεφαλή τον Μιχάλη Καραγιάννη, Υποψήφιο Δήμαρχο Δήμου Σκύδρας.

Σας ευχαριστώ πολύ.

Με τιμή
Ιωαννίδης Β. Ευστάθιος

Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος

Με τον συνδυασμό "Μαζί για το αύριο"
του Υποψήφιου Δημάρχου Μιχάλη Καραγιάννη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οι όροι χρήσης για τη δημοσίευση των σχολίων:

Είναι δυνατή η υποβολή σχολίων από τους χρήστες/επισκέπτες, ελεύθερα. Αν όμως κριθεί σκόπιμο, η συντακτική ομάδα μπορεί να προβεί άμεσα και χωρίς καμία προηγούμενη ειδοποίηση ή αιτιολόγηση, στη διαγραφή οποιουδήποτε σχολίου κρίνει ότι είναι ειρωνικό, υβριστικό ή έχει στόχο να προσβάλλει τρίτο πρόσωπο ή την ιστοσελίδα.

Σε καμία περίπτωση ο διαχειριστής του διαδικτυακού τόπου δεν αποδέχεται, εγγυάται, ενστερνίζεται, ή υιοθετεί τις προσωπικές σκέψεις, αντιλήψεις και πληροφορίες, οι οποίες εκφράζονται από τους επισκέπτες/χρήστες της ιστοσελίδας.

Με την αποστολή ενός σχολίου αποδέχεστε αυτομάτως τους όρους χρήσης.

Εκ της συντακτικής ομάδας του pella-news.blogspot.gr.