Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Τετάρτη 8 Φεβρουαρίου 2012

18 ΛΟΓΟΙ ΠΟΥ ΜΑΣ ΚΑΝΟΥΝ ΝΑ ΞΕΧΩΡΙΖΟΥΜΕ ΩΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ

Η ανεπτυγμένη οικονομικά Γερμανία προσπαθεί για μια ακόμη φορά να επιβληθεί στη γηραιά ήπειρο. Οι Γερμανοί πολιτικοί, και οι πολίτες σε μεγάλο βαθμό, υπερηφανεύονται για τα επιτέυγματά τους και μας υποδεικνύουν τρόπους να τους μιμηθούμε. Η οικονομική πρόοδος βέβαια δεν είναι κίνητρο για να θέλω να τους μοιάσω. Αντίθετα βρήκα 18 λόγους για τους οποίους χαίρομαι ιδιαίτερα που δεν είμαι Γερμανός, και σίγουρα υπάρχουν κι άλλοι.

1) Πίνω νερό όταν διψάω και μπίρα όποτε γουστάρω! Διότι το νερό (εμφιαλωμένο ή βρύσης) δεν είναι ούτε άνοστο αλλά ούτε πανάκριβο!

2) Με χοντρές, αθλητικές, λευκές κάλτσες φοράω μόνο αθλητικά παπούτσια και ποτέ σανδάλια ή σαγιονάρες!

3) Είμαι θετικός και αισιόδοξος άνθρωπος από τη φύση μου και έχω μεσογειακό ταμπεραμέντο βρε αδελφέ, χωρίς να χρειάζεται να καταναλώσω απίστευτες ποσότητες αλκοόλ.

4) Αγοράζω το καρπούζι ολόκληρο και όχι με τη… φέτα και τρώω τη χωριάτικη σαν σαλάτα και όχι ως κυρίως πιάτο!

5)Δεν ντρέπομαι να ρωτήσω τον παππού μου τί έκανε στον πόλεμο.

6) Μπορεί να πιστεύω ότι ανήκω στον καλύτερο λαό του κόσμου, αλλά ποτέ δε μίλησα για Άρια φυλή και ποτέ δεν επεδίωξα να επιβάλω τις ιδιαιτερότητές μου στους άλλους λαούς.

7) Δεν προκάλεσα δύο παγκόσμιους πολέμους, ακόμη και σαν κατακτητής δεν κατεδίωξα φυλές ή άλλα έθνη, δεν έστησα στρατόπεδα συγκέντρωσης.

8) Δεν σφετερίστηκα ξένους πολιτισμούς και αρχιτεκτονικές τεχνοτροπίες (γιατί διέθετα δικούς μου), δεν κατέκλεψα αρχαιότητες, δεν υφάρπαξα αγάλματα και θησαυρούς.

9) Δεν είμαι απόγονος του Αδόλφου Χίτλερ.

10) Παρά τα περί του αντιθέτου φημολογούμενα, όχι μόνο δεν είμαι τεμπέλης αλλά αντίθετα ανήκω στους πιο εργατικούς λαούς.

11) Χαίρομαι και τον ήλιο και τη θάλασσα της Μεσογείου… Κάθομαι κάτω από το καυτό λιοπύρι και γίνομαι κατάμαυρος. Δεν κοκκινίζω, απλώς!

12) Στην ταβέρνα κερνάω (άγνωστη έννοια), στα δύσκολα και ρεφενέ αλλά ποτέ δεν βγάζω το κομπιουτεράκι για να υπολογίσω το 1 λεπτό που πρέπει να μου δώσει ο φίλος μου!

13) Το γλωσσικό μου ιδίωμα μού επιτρέπει να προφέρω οποιαδήποτε ομιλούμενη γλώσσα χωρίς να αντηχεί διαταγή, επιβολή ή κακόηχη προφορά!

14) Δεν συνοδεύω όλα τα πιάτα μου με βραστό λάχανο, βραστές πατάτες και λουκάνικο… Έλεος!

15) Διαθέτω ανοιχτά καταστήματα γιορτινές μέρες, αν και τεμπέλης, για να προσφέρω καφέ ή φαγητό…

16) Γιορτάζω και άλλες μέρες -πλην Χριστουγέννων- σε πείσμα των καιρών, της κατοχής, της ύφεσης και της εξαθλίωσης.

17) Φροντίζω πρώτα τους συνανθρώπους μου και στη συνέχεια τα ζώα.

18) Έχω οικογένεια σφιχτή γροθιά. Ενοίκιο δεν πληρώνω στους γονείς μου, παρότι ζω μαζί τους, κι ας ενηλικιώθηκα προ πολλού. (Φρόντισαν άλλοι να μην μπορώ να ζήσω μόνος).

____________________
Πηγ'η: votegreece.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οι όροι χρήσης για τη δημοσίευση των σχολίων:

Είναι δυνατή η υποβολή σχολίων από τους χρήστες/επισκέπτες, ελεύθερα. Αν όμως κριθεί σκόπιμο, η συντακτική ομάδα μπορεί να προβεί άμεσα και χωρίς καμία προηγούμενη ειδοποίηση ή αιτιολόγηση, στη διαγραφή οποιουδήποτε σχολίου κρίνει ότι είναι ειρωνικό, υβριστικό ή έχει στόχο να προσβάλλει τρίτο πρόσωπο ή την ιστοσελίδα.

Σε καμία περίπτωση ο διαχειριστής του διαδικτυακού τόπου δεν αποδέχεται, εγγυάται, ενστερνίζεται, ή υιοθετεί τις προσωπικές σκέψεις, αντιλήψεις και πληροφορίες, οι οποίες εκφράζονται από τους επισκέπτες/χρήστες της ιστοσελίδας.

Με την αποστολή ενός σχολίου αποδέχεστε αυτομάτως τους όρους χρήσης.

Εκ της συντακτικής ομάδας του pella-news.blogspot.gr.