Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Κυριακή 16 Ιανουαρίου 2011

ΚΕΝΤΡΟ ΠΡΟΛΗΨΗΣ "ΟΡΑΜΑ" : ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΓΙΑ ΓΟΝΕΙΣ ΝΗΠΙΩΝ ΣΤΗΝ ΣΚΥΔΡΑ

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΓΙΑ ΓΟΝΕΙΣ ΝΗΠΙΩΝ ΣΤΗΝ ΣΚΥΔΡΑ ΜΕ ΤΙΤΛΟ

«Μικρά Θαύματα»

Τα πρώτα χρόνια της ζωής ενός παιδιού είναι πολύ σημαντικά για την καλή ανάπτυξη του, όχι μόνο τη σωματική αλλά και τη συναισθηματική. Τώρα, μπαίνουν οι βάσεις για να γίνει το παιδί μια ολοκληρωμένη προσωπικότητα. Για το σκοπό αυτό, το Κέντρο Πρόληψης της χρήσης των εξαρτησιογόνων ουσιών Ν. Πέλλας «ΌΡΑΜΑ» διοργανώνει ομάδες γονέων νηπίων.

Το σεμινάριο είναι βιωματικό και απευθύνεται σε όλους τους γονείς του Δήμου Σκύδρας που έχουν παιδιά στην προσχολική ηλικία.

Η πρώτη ενημερωτική συνάντηση θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 19 Ιανουαρίου 2011 στις 17:30 στο χώρο του 1ου και 3ου Νηπιαγωγείου Σκύδρας Θεμ. Σημαιοφοριδη 3 (πίσω από το Γυμνάσιο Σκύδρας).

Τα θέματα που θα συζητηθούν είναι:

Ø Μπορώ να αναγνωρίσω τις ανάγκες του παιδιού μου;

Ø Ακούω το παιδί μου σωστά;

Ø Μπορώ να αναγνωρίσω τα συναισθήματα του παιδιού μου; Εκφράζω τα δικά μου;

Ø Πως μπορώ να ενισχύσω την αυτοεκτίμηση του παιδιού μου;

Ø Τι είναι τελικά κακοποίηση και πως μπορώ να την προλάβω;

Ø Θέτω κανόνες και όρια στην οικογένειά μου; Τα τηρώ;

Ø Πως μπορώ να βοηθήσω το παιδί μου να διαχειριστεί μια πιθανή απώλεια (διαζύγιο, αρρώστια, θάνατος);

Ø Είναι απαραίτητη η συνεργασία με το σχολείο του παιδιού μου;

Ø Πως μπορώ να διαχειριστώ καθημερινά προβλήματα;

Διάρκεια

Τα σεμινάρια είναι διάρκειας 12 δίωρων εβδομαδιαίων συναντήσεων.

Δήλωση συμμετοχής

Όσοι γονείς επιθυμούν να συμμετάσχουν στο παραπάνω σεμινάριο, μπορούν να δηλώσουν συμμετοχή στο τηλέφωνο 23810 51174 υπόψη Σοφίας Συρομάχου ή να παρευρεθούν στην ενημερωτική συνάντηση.


Με εκτίμηση

Ο Επιστημονικά Υπεύθυνος

Λάζαρος Σιάντσης

Κλινικός Ψυχολόγος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οι όροι χρήσης για τη δημοσίευση των σχολίων:

Είναι δυνατή η υποβολή σχολίων από τους χρήστες/επισκέπτες, ελεύθερα. Αν όμως κριθεί σκόπιμο, η συντακτική ομάδα μπορεί να προβεί άμεσα και χωρίς καμία προηγούμενη ειδοποίηση ή αιτιολόγηση, στη διαγραφή οποιουδήποτε σχολίου κρίνει ότι είναι ειρωνικό, υβριστικό ή έχει στόχο να προσβάλλει τρίτο πρόσωπο ή την ιστοσελίδα.

Σε καμία περίπτωση ο διαχειριστής του διαδικτυακού τόπου δεν αποδέχεται, εγγυάται, ενστερνίζεται, ή υιοθετεί τις προσωπικές σκέψεις, αντιλήψεις και πληροφορίες, οι οποίες εκφράζονται από τους επισκέπτες/χρήστες της ιστοσελίδας.

Με την αποστολή ενός σχολίου αποδέχεστε αυτομάτως τους όρους χρήσης.

Εκ της συντακτικής ομάδας του pella-news.blogspot.gr.